Prodej autopříslušenství také vyžaduje propagaci
Prodej motorových vozidel, náhradních dílů a autopříslušenství patří k nejrozšířenějším obchodním činnostem na celé planetě. Bez motorových vozidel se v podstatě současná civilizace neobejde, a i kdybyste neměli v rodině svůj vlastní automobil, bude velmi pravděpodobné, že budete využívat alespoň hromadné dopravy nebo dovozu zboží přepravními společnostmi. Jestliže se nyní zaměříme na příslušenství, do této kategorie řadíme například autosedačky, kosmetiku, čistidla a vysavače, autopotahy a koberce, různé držáky na jízdní kola a zahradní techniku, tažná zařízení, autorádia, antény a vysílačky a mnoho dalších výrobků. Toto zboží lze prodávat v kamenných prodejnách, ale nejčastěji přes Internet ve specializovaném e-shopu.
Kdo chce v tomto oboru uspět a mít vlastní funkční e-shop, bude se zřejmě obracet na odborníky. Vytvořit takto složité webové stránky již není práce pro amatéra, e-shop musí být nejen spolehlivý, funkční, dostatečně přehledný a s krátkou odezvou, ale měl by mít i patřičnou grafickou úpravu. Jakmile bude web zprovozněn a spuštěn jeho zkušební provoz, bude zapotřebí dát lidem na vědomí, že něco takového vůbec provozujete. Ve světě Internetu to dnes funguje tak, že buď znáte přesnou URL adresu, anebo ji neznáte a hledáte patřičný zdroj podle klíčových slov.
Například potřebujete nakoupit ochranné poklice na disky kol u auta, tak si zadáte přesnou URL adresu obchodu, kde nakupoval naposledy váš kamarád, co vám obchod doporučil, anebo zadáte klíčová slova: „poklice na kola pro auto Nissan 16 palců Poděbrady“ a vyhledávač vám vyhodnotí příslušné obchody v okolí Poděbrad. Jestliže vám SEO agentura dobře poladila problematiku SEO, bude velmi pravděpodobné, že na takový dotaz (pokud se týká zrovna vás) vyhledávač zareaguje tak, že vás zařadí do popředí mezi nejsilnější obchodní konkurenty. A naopak – kdo SEO firmu neosloví, nebude pro vyhledávače relevantní zdroj a jeho web se do popředí mezi konkurenci nedostane.