Nepodceňte firemní sídlo
Z moci úřední bylo rozhodnuto, že musí mít každá u nás působící firma své firemní sídlo. A jakkoliv si často myslíme o úředním šimlovi své, jedná se v tomto případě o jednoznačně rozumnou záležitost. Veřejnost přece musí podniky najít, aby s nimi mohla spolupracovat, něco od nich nakupovat nebo jim něco dodávat, a k tomu jsou firemní sídla nezbytná. Každá firma musí mít takové kontaktní místo. Jenže pro podnikatele neznamená podobné firemní sídlo jenom výhody. V souvislosti s ním vznikají i nejrůznější komplikace.
A tou největší je skutečnosti, že mají-li lidé nějaké firmě důvěřovat, musí se jim tato vystavovat na odiv skvěle vypadajícím sídlem. Honosným objektem na známé a dobře znějící adrese. Čím lepší sídlo, tím více důvěry a tím pádem i více obchodů a větší zisky. A kdo takovou dokonalost nabídnout nemůže, mívá smůlu. Každý podnikatel by si tedy přál mít skvělé sídlo pro svou firmu. Ale nemůže si ho často dovolit, protože je to nad jeho finanční možnosti. A nevěříte-li mi, podívejte se jen tak pro zajímavost, kolik dnes dobře vypadající nemovitosti stojí. A to je zásadní problém.
Když nemá podnikatel na podobný luxus, zřejmě by si měl založit méně okázalé firemní sídlo. Jenže to pro něj nemusí být dobrou vizitkou a často vzbuzuje u potenciálních zákazníků nežádoucí nedůvěru. A tak to je sice dostupnější, ale ne lepší volba. A když někdo z podnikatelů chce, aby byla jeho firma reprezentována skvělým firemním sídlem za minimum peněz? Pak by se měl zajímat o virtuální sídla společnosti Profisidla. Tady totiž dává majitel dobře vypadajícího objektu souhlas k tomu, aby někdo využil jeho adresu jako adresu svého firemního sídla, poskytuje tu podnikatelům omezené služby a za to si nechává přiměřeně zaplatit. Takže si podnikatel podobný objekt nekupuje a platí jenom málo za poskytnutý servis.